Service quality in sport: A case study of golf resorts in the Liberec region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10387252" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10387252 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Service quality in sport: A case study of golf resorts in the Liberec region
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to assess the level of customer satisfaction with golf resorts in the Liberec regions. Customer satisfaction was surveyed using standardized questionnaire adjusted to Czech conditions and base on the SERVQUAL model. This method identifies gaps between customer expectations and perceived quality of golf courses.
Název v anglickém jazyce
Service quality in sport: A case study of golf resorts in the Liberec region
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to assess the level of customer satisfaction with golf resorts in the Liberec regions. Customer satisfaction was surveyed using standardized questionnaire adjusted to Czech conditions and base on the SERVQUAL model. This method identifies gaps between customer expectations and perceived quality of golf courses.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
30306 - Sport and fitness sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Carolinae. Kinanthropologica
ISSN
1212-1428
e-ISSN
—
Svazek periodika
54
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
137-148
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—