Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Effect of Social Media Marketing on Customer Retention in Hotels

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F22%3A00009846" target="_blank" >RIV/46747885:24310/22:00009846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Effect of Social Media Marketing on Customer Retention in Hotels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Results showed social media marketing improves satisfaction among customers, and customer satisfaction was the driver of customer retention. Furthermore, this research confirmed the mediation role of customer satisfaction between social media marketing and customer retention. The moderation effect of alternative attractiveness among customer satisfaction and customer retention was substantiated.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of Social Media Marketing on Customer Retention in Hotels

  • Popis výsledku anglicky

    Results showed social media marketing improves satisfaction among customers, and customer satisfaction was the driver of customer retention. Furthermore, this research confirmed the mediation role of customer satisfaction between social media marketing and customer retention. The moderation effect of alternative attractiveness among customer satisfaction and customer retention was substantiated.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů