Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost zákazníků versus loajalita zákazníků jako měřítka marketingové výkonnosti.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003388" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003388 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost zákazníků versus loajalita zákazníků jako měřítka marketingové výkonnosti.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with impact of customer satisfaction to customer retention, customer recommendation and customer loyalty. It shows an influence of these indicators to profits gained from customers. It advices to manage all this measurements of enterprises? marketing performance for enterprises? growth and profitability.

  • Název v anglickém jazyce

    Custtomer Satisfaction versus Customer Loyalty as Measurements of Marketing Performance

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with impact of customer satisfaction to customer retention, customer recommendation and customer loyalty. It shows an influence of these indicators to profits gained from customers. It advices to manage all this measurements of enterprises? marketing performance for enterprises? growth and profitability.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z vědeckého semináře s mezinárodní účastí KIK 2005: Nové trendy v manažérstve kvality

  • ISBN

    80-227-2230-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    90-95

  • Název nakladatele

    MtF STU Trnava

  • Místo vydání

    Trnava, Slovenská republika

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku