Spokojenost zákazníků versus loajalita zákazníků jako měřítka marketingové výkonnosti.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F05%3A00003388" target="_blank" >RIV/00216275:25310/05:00003388 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost zákazníků versus loajalita zákazníků jako měřítka marketingové výkonnosti.
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with impact of customer satisfaction to customer retention, customer recommendation and customer loyalty. It shows an influence of these indicators to profits gained from customers. It advices to manage all this measurements of enterprises? marketing performance for enterprises? growth and profitability.
Název v anglickém jazyce
Custtomer Satisfaction versus Customer Loyalty as Measurements of Marketing Performance
Popis výsledku anglicky
This paper deals with impact of customer satisfaction to customer retention, customer recommendation and customer loyalty. It shows an influence of these indicators to profits gained from customers. It advices to manage all this measurements of enterprises? marketing performance for enterprises? growth and profitability.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z vědeckého semináře s mezinárodní účastí KIK 2005: Nové trendy v manažérstve kvality
ISBN
80-227-2230-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
90-95
Název nakladatele
MtF STU Trnava
Místo vydání
Trnava, Slovenská republika
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—