Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quality Management System in a Company Providing Telecommunications Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39895492" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39895492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Quality Management System in a Company Providing Telecommunications Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The primary purpose of building the quality management system in companies is to gain and retain a satisfied and loyal customer and reach the standing welfare. Only such a customer becomes satisfied who feels that there is coexistence between the companyand the customer. It consists in the fact that by using services the customer helps the company generate profits and in return he/she receives a value greater than he could provide a competitive enterprise. The quality management system has to cover thespecifics of each enterprise's business. This article is focused on the design of the quality management system in an enterprise providing telecommunications services.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality Management System in a Company Providing Telecommunications Services

  • Popis výsledku anglicky

    The primary purpose of building the quality management system in companies is to gain and retain a satisfied and loyal customer and reach the standing welfare. Only such a customer becomes satisfied who feels that there is coexistence between the companyand the customer. It consists in the fact that by using services the customer helps the company generate profits and in return he/she receives a value greater than he could provide a competitive enterprise. The quality management system has to cover thespecifics of each enterprise's business. This article is focused on the design of the quality management system in an enterprise providing telecommunications services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Latest Trends in Environmental and Manufacturing Engineering

  • ISBN

    978-1-61804-135-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    69-76

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Atény

  • Místo konání akce

    Vienna

  • Datum konání akce

    10. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku