Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F24%3A100142" target="_blank" >RIV/60460709:41110/24:100142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2024/117/e3sconf_greenenergy24_05010/e3sconf_greenenergy24_05010.html" target="_blank" >https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2024/117/e3sconf_greenenergy24_05010/e3sconf_greenenergy24_05010.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1051/e3sconf/202458705010" target="_blank" >10.1051/e3sconf/202458705010</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises
Popis výsledku v původním jazyce
The research article explores the determinants that boost labor productivity in service companies while concurrently improving the quality of services provided to customers. The overarching objective is to secure a competitive advantage for service enterprises by optimizing their labor resources and a consequential elevation in service quality. By delving into these factors, the article aims to provide insights into the strategies employed to refine service delivery and improve the overall quality of services the enterprise offers.
Název v anglickém jazyce
Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises
Popis výsledku anglicky
The research article explores the determinants that boost labor productivity in service companies while concurrently improving the quality of services provided to customers. The overarching objective is to secure a competitive advantage for service enterprises by optimizing their labor resources and a consequential elevation in service quality. By delving into these factors, the article aims to provide insights into the strategies employed to refine service delivery and improve the overall quality of services the enterprise offers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Scientific Conference on Green Energy, GreenEnergy 2024
ISBN
—
ISSN
2267-1242
e-ISSN
2267-1242
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
E3S Web of Conferences
Místo vydání
Kyiv
Místo konání akce
Kyiv
Datum konání akce
1. 1. 2025
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—