Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F24%3A100142" target="_blank" >RIV/60460709:41110/24:100142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2024/117/e3sconf_greenenergy24_05010/e3sconf_greenenergy24_05010.html" target="_blank" >https://www.e3s-conferences.org/articles/e3sconf/abs/2024/117/e3sconf_greenenergy24_05010/e3sconf_greenenergy24_05010.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/e3sconf/202458705010" target="_blank" >10.1051/e3sconf/202458705010</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research article explores the determinants that boost labor productivity in service companies while concurrently improving the quality of services provided to customers. The overarching objective is to secure a competitive advantage for service enterprises by optimizing their labor resources and a consequential elevation in service quality. By delving into these factors, the article aims to provide insights into the strategies employed to refine service delivery and improve the overall quality of services the enterprise offers.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The research article explores the determinants that boost labor productivity in service companies while concurrently improving the quality of services provided to customers. The overarching objective is to secure a competitive advantage for service enterprises by optimizing their labor resources and a consequential elevation in service quality. By delving into these factors, the article aims to provide insights into the strategies employed to refine service delivery and improve the overall quality of services the enterprise offers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Scientific Conference on Green Energy, GreenEnergy 2024

  • ISBN

  • ISSN

    2267-1242

  • e-ISSN

    2267-1242

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    E3S Web of Conferences

  • Místo vydání

    Kyiv

  • Místo konání akce

    Kyiv

  • Datum konání akce

    1. 1. 2025

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku