THE USE OF DIGITAL MEDIA DURING THE 2018 FIFA WORLD CUP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10397247" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10397247 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-II.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
THE USE OF DIGITAL MEDIA DURING THE 2018 FIFA WORLD CUP
Popis výsledku v původním jazyce
The paper provides an insight into the use of digital media among inhabitants of the Czech Republic to watch and browse for additional information from the 2018 FIFA World Cup. Only 2% of respondents used digital media to watch live streaming of the World Cup matches, while17% of respondents used digital media to get additional information. Mostly, respondents retrieved information on the schedule of the World Cup and updates on intermediate and final results of matches. Moreover, there was a significant group of respondents (10%) who used digital media to place bets on the World Cup matches, sometimes even during the match, at a betting office.
Název v anglickém jazyce
THE USE OF DIGITAL MEDIA DURING THE 2018 FIFA WORLD CUP
Popis výsledku anglicky
The paper provides an insight into the use of digital media among inhabitants of the Czech Republic to watch and browse for additional information from the 2018 FIFA World Cup. Only 2% of respondents used digital media to watch live streaming of the World Cup matches, while17% of respondents used digital media to get additional information. Mostly, respondents retrieved information on the schedule of the World Cup and updates on intermediate and final results of matches. Moreover, there was a significant group of respondents (10%) who used digital media to place bets on the World Cup matches, sometimes even during the match, at a betting office.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
30306 - Sport and fitness sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MARKETING IDENTITY: DIGITAL MIRRORS, PT II
ISBN
978-80-8105-984-1
ISSN
1339-5726
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
277-288
Název nakladatele
UNIV SS CYRIL & METHODIUS TRNAVA-UCM TRNAVA
Místo vydání
TRNAVA
Místo konání akce
Slovak Acad Sci
Datum konání akce
6. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000467819300026