Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE USE OF DIGITAL MEDIA DURING THE 2018 FIFA WORLD CUP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F18%3A10397247" target="_blank" >RIV/00216208:11510/18:10397247 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/Marketing-Identity-Digital-Mirrors-II.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE USE OF DIGITAL MEDIA DURING THE 2018 FIFA WORLD CUP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper provides an insight into the use of digital media among inhabitants of the Czech Republic to watch and browse for additional information from the 2018 FIFA World Cup. Only 2% of respondents used digital media to watch live streaming of the World Cup matches, while17% of respondents used digital media to get additional information. Mostly, respondents retrieved information on the schedule of the World Cup and updates on intermediate and final results of matches. Moreover, there was a significant group of respondents (10%) who used digital media to place bets on the World Cup matches, sometimes even during the match, at a betting office.

  • Název v anglickém jazyce

    THE USE OF DIGITAL MEDIA DURING THE 2018 FIFA WORLD CUP

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides an insight into the use of digital media among inhabitants of the Czech Republic to watch and browse for additional information from the 2018 FIFA World Cup. Only 2% of respondents used digital media to watch live streaming of the World Cup matches, while17% of respondents used digital media to get additional information. Mostly, respondents retrieved information on the schedule of the World Cup and updates on intermediate and final results of matches. Moreover, there was a significant group of respondents (10%) who used digital media to place bets on the World Cup matches, sometimes even during the match, at a betting office.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30306 - Sport and fitness sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY: DIGITAL MIRRORS, PT II

  • ISBN

    978-80-8105-984-1

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    277-288

  • Název nakladatele

    UNIV SS CYRIL &amp; METHODIUS TRNAVA-UCM TRNAVA

  • Místo vydání

    TRNAVA

  • Místo konání akce

    Slovak Acad Sci

  • Datum konání akce

    6. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000467819300026