Média ve výzkumu veřejného mínění
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68378025%3A_____%2F05%3A00026398" target="_blank" >RIV/68378025:_____/05:00026398 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Média ve výzkumu veřejného mínění
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zahrnuje tři okruhy otázek týkajících se obrazu médií ve výzkumech veřejného mínění. Prvním okruhem je míra důvěry v média, druhým názory na pravdivost a úplnost informací poskytovaných médii a třetím četnost sledování zpravodajských pořadů.
Název v anglickém jazyce
Media and Public Opinion
Popis výsledku anglicky
This paper spans 3 types of questions concerning image of media in public opinion surveys. The first is about extent of confidence in media, the second show us opinion on veracity and completeness of information provided by media and third frequency of TV watching.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IBS7028205" target="_blank" >IBS7028205: České veřejné mínění v evropských souvislostech - informační a dokumentační středisko</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Naše společnost
ISSN
1214-438X
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
č.2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
13-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—