Management sportovních klubů: motivy sportovních diváků ovlivňující jejich rozhodování o návštěvě sportovní akce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F21%3A10431515" target="_blank" >RIV/00216208:11510/21:10431515 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management sportovních klubů: motivy sportovních diváků ovlivňující jejich rozhodování o návštěvě sportovní akce
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá motivy sportovních diváků ovlivňujícími jejich rozhodování o návštěvě sportovní akce. Tyto motivy jsou pak zásadní pro management sportovních klubů, aby dokázaly adekvátně pracovat s fanoušky.
Název v anglickém jazyce
Management of sports clubs: motives of sports spectators influencing their decisions about attending a sports event
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the motives of sports spectators influencing their decisions about attending a sports event. These motives are then essential for the management of sports clubs to be able to work adequately with fans.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
30306 - Sport and fitness sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Manažerské rozhodování a sport
ISBN
978-80-246-4928-3
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
30-50
Počet stran knihy
193
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—