Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace a interakce v plavecké výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F23%3A10472117" target="_blank" >RIV/00216208:11510/23:10472117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace a interakce v plavecké výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komunikace a interakce jsou nedílné součásti procesu edukace. Plavecká výuka není výjimkou. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je nezbytné věnovat oběma složkám zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Aby bylo možné zajistit zkvalitňování těchto didaktických kompetencí, je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Ta je možná pouze kombinací kvantitativní a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data jak o činnosti učitele/ instruktora plavání, tak i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu - žáků/ klientů. Spojením těchto dat je pak možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication and interaction in swimming lessons

  • Popis výsledku anglicky

    Communication and interaction are integral parts of the education process. Swimming lessons are no exception. Due to the specificity of the environment in which it takes place, it is necessary to pay increased attention to both components in the preparation of future physical education teachers and swimming instructors. In order to ensure the improvement of the quality of these didactic competences, their adequate diagnosis is necessary. This is only possible through a combination of quantitative and qualitative research methods. The so-called triangulation makes it possible to obtain data both on the activities of the swimming teacher/instructor and also feedback from the participants of the educational process themselves - pupils/clients. By combining these data, it is then possible to build and develop these partial didactic competencies of future and existing educators.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-246-5621-2

  • Počet stran knihy

    155

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy