Komunikace a interakce v plavecké výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F23%3A10472117" target="_blank" >RIV/00216208:11510/23:10472117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace a interakce v plavecké výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikace a interakce jsou nedílné součásti procesu edukace. Plavecká výuka není výjimkou. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je nezbytné věnovat oběma složkám zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Aby bylo možné zajistit zkvalitňování těchto didaktických kompetencí, je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Ta je možná pouze kombinací kvantitativní a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data jak o činnosti učitele/ instruktora plavání, tak i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu - žáků/ klientů. Spojením těchto dat je pak možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů.
Název v anglickém jazyce
Communication and interaction in swimming lessons
Popis výsledku anglicky
Communication and interaction are integral parts of the education process. Swimming lessons are no exception. Due to the specificity of the environment in which it takes place, it is necessary to pay increased attention to both components in the preparation of future physical education teachers and swimming instructors. In order to ensure the improvement of the quality of these didactic competences, their adequate diagnosis is necessary. This is only possible through a combination of quantitative and qualitative research methods. The so-called triangulation makes it possible to obtain data both on the activities of the swimming teacher/instructor and also feedback from the participants of the educational process themselves - pupils/clients. By combining these data, it is then possible to build and develop these partial didactic competencies of future and existing educators.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-246-5621-2
Počet stran knihy
155
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—