Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creating a winner’s curse via jump bids

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F16%3A00463434" target="_blank" >RIV/00216208:11640/16:00463434 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s10058-016-0187-z" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/s10058-016-0187-z</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s10058-016-0187-z" target="_blank" >10.1007/s10058-016-0187-z</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creating a winner’s curse via jump bids

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We show that jump bids can be used by a bidder to create a winner’s curse and preserve an informational advantage that would otherwise disappear in the course of an open ascending auction. The effect of the winner’s curse is to create allocative distortions and reduce the seller’s expected revenue. Two novel features of equilibrium jump bids are derived. First, the jump bid may fail to hide completely the value of the common value component. Second, a bidder with a higher type might jump bid less frequently than a bidder with a lower type.

  • Název v anglickém jazyce

    Creating a winner’s curse via jump bids

  • Popis výsledku anglicky

    We show that jump bids can be used by a bidder to create a winner’s curse and preserve an informational advantage that would otherwise disappear in the course of an open ascending auction. The effect of the winner’s curse is to create allocative distortions and reduce the seller’s expected revenue. Two novel features of equilibrium jump bids are derived. First, the jump bid may fail to hide completely the value of the common value component. Second, a bidder with a higher type might jump bid less frequently than a bidder with a lower type.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Review of Economic Design

  • ISSN

    1434-4742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    173-186

  • Kód UT WoS článku

    000381296100001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84959338693