Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning na bázi spolupráce dvou elektronických prostředí ? LMS a wiki : Využití EnviWiki, elektronické encyklopedie o životním prostředí, ve vysokoškolské výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F09%3A00012716" target="_blank" >RIV/00216208:11690/09:00012716 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning na bázi spolupráce dvou elektronických prostředí ? LMS a wiki : Využití EnviWiki, elektronické encyklopedie o životním prostředí, ve vysokoškolské výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning není jen nástrojem pro rozvíjení znalostí a poznávacích schopností, ale také podporuje interaktivní přístup a budování komunity. Wiki software je užitečný v procesu vzdělávání ? vytváří informační prostory pro samostatnou práci, do nichž přispívají studenti, a podporuje tak sociální aspekty procesu výuky / učení. Komunikativní funkce wiki jsou předmětem výzkumu, pokud jde o přínos e-learningu ve srovnání s naplňováním tradičních cílů stanovených pedagogickými teoriemi. Tento článek ukazuje Web 2.0 nástroje a jejich vzdělávací potenciál. Představuje případovou studi e-learningových kurzů ve VŠ vzdělávání, kde jsou využity technické vlastnosti různých prostředí Web 2.0 v souvislosti s konkrétní potřebou interdisciplinárního přístupu ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning based on cooperation between two electronic environments - LMS and Wiki: Use Wikipedia, an electronic encyclopedia about the environment, in higher education

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning is not only a tool for knowledge management and the efficient development of cognitive qualities but also promotes interactivity and community building. Wiki software in particular is useful in the process of education for building independentlearning spaces to which students contribute, and it supports the social aspects of the teaching/learning process. The communicative features of wiki are the subject of the research regarding the added value of e-learning compared to traditional goals stated in educational theories. The article reviews Web 2.0 tool in terms of its educational potential. It presents a case study of HE e-learning courses where the technical properties of different environments in Web 2.0 are linked to the specific need for an interdisciplinary approach to education for sustainable development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4H6%2F142%2F08" target="_blank" >SP/4H6/142/08: ?Návrh aktualizovaných výukových modelů, rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí (?E-V-Learn?)?</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2009

  • ISBN

    978-80-210-4878-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    16. 6. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku