Otevřenost vysokých škol vůči společnosti - současné trendy v aplikaci konceptu UR
Popis výsledku
Reorientace institucí vědy, výzkumu, VŠ vzdělání => otevřenost vůči společnosti, participace na řešení problémů, vedoucí role univerzit ? politické dokumenty, reakce vědy a výzkumu na společenské podmínky ? příklady: paradigmata vědy, paradigmata výuky aučení, praxe & zahraniční zkušenosti
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Otevřenost vysokých škol vůči společnosti - současné trendy v aplikaci konceptu UR
Popis výsledku v původním jazyce
Reorientace institucí vědy, výzkumu, VŠ vzdělání => otevřenost vůči společnosti, participace na řešení problémů, vedoucí role univerzit ? politické dokumenty, reakce vědy a výzkumu na společenské podmínky ? příklady: paradigmata vědy, paradigmata výuky aučení, praxe & zahraniční zkušenosti
Název v anglickém jazyce
e openness of universities to society - the current trends in the application of the concept of UR
Popis výsledku anglicky
Reorientation of the institutions of science, research, university education => open to the community, participation in solving the problems, leading role of universities - a political response of the science and research on social conditions - examples:paradigms science, paradigms of teaching and learning practice & experience abroad.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Základní informace
Druh výsledku
O - Ostatní výsledky
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2009