Science Marketing: Research of the Use of Marketing Communications Tools in the Higher Education Environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F13%3A00042472" target="_blank" >RIV/61384399:31160/13:00042472 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Science Marketing: Research of the Use of Marketing Communications Tools in the Higher Education Environment
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: science and research; marketing communications; universities; universities homepages; research; new media
Název v anglickém jazyce
Science Marketing: Research of the Use of Marketing Communications Tools in the Higher Education Environment
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: science and research; marketing communications; universities; universities homepages; research; new media
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 21st Internation Business Information Management Association Conference
ISBN
978-0-9860419-0-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1427-1434
Název nakladatele
International Business Information Management Association
Místo vydání
—
Místo konání akce
Wien
Datum konání akce
27. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—