Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F08%3A00018469" target="_blank" >RIV/61989100:27510/08:00018469 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti marketingového výzkumu pro řízení vysokých škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek pojednává o možnostech využití marketingového výzkumu pro efektivní řízení vysokých škol. Jde o jednu ze součástí uceleného informačního systému školy. Může jít o výzkum využívající jak primární tak sekundární data. Nejčastěji se marketingové výzkumy vysokých škol zabývají hodnocením spokojenosti studentů s poskytovanými službami, image školy, uplatněním absolventů na trhu práce apod. Rovněž lze provádět výzkumy postojů, motivací a chování studentů. Pro některé účely je vhodnější používat výzkum kvantitativní, pro jiné kvalitativní, případně kombinaci obou. Informace získané prostřednictvím výzkumu by měly být správně analyzovány a interpretovány tak, aby mohly být využity pro zlepšení činnosti školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Research Possibilities for University Management

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals the possibilities of marketing research for effective university managing. It is one of the parts of university?s integrated information system. Such research may use primary data as well as secondary data. In most cases marketing researches deal the students satisfaction measurement with services of university, evaluation of university image, students? assertion within the labor market etc. Also there can be realized researches on students? attitudes, motivation and behavior. For someof the purposes it?s more suitable to use the quantitative research, for others the qualitative research is better (or their combination). The information gained from research should be analyzed and interpreted in that way to be usable for improving of university activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-663-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku