Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Plan of marketing research intended to make the communication marketing mix more effective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F12%3A86082494" target="_blank" >RIV/61989100:27350/12:86082494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgem2012/s23.v3015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgem2012/s23.v3015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgem2012/s23.v3015" target="_blank" >10.5593/sgem2012/s23.v3015</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Plan of marketing research intended to make the communication marketing mix more effective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Following the establishment of growing number of new private colleges, the existing universities are facing a negative effect of decreasing number of their own students. Each university looking to carry over the new students must employ an effective communication mix based on today?s reality. Data and findings described here present an output of the project ?Analysis of communication mix and its effectivity at the Faculty of Mining and Geology, VŠB - Technical University of Ostrava (FMG)?, which is being solved by the authors of this contribution. The improvement of the marketing mix is based on an analysis of the current state and targeted marketing research. The contribution deals with instruments used in the current communication mix at FMG and describes a plan of marketing research aimed at understanding students´ reasons and motivation leading them to study respective specializations, faculty and university.

  • Název v anglickém jazyce

    The Plan of marketing research intended to make the communication marketing mix more effective

  • Popis výsledku anglicky

    Following the establishment of growing number of new private colleges, the existing universities are facing a negative effect of decreasing number of their own students. Each university looking to carry over the new students must employ an effective communication mix based on today?s reality. Data and findings described here present an output of the project ?Analysis of communication mix and its effectivity at the Faculty of Mining and Geology, VŠB - Technical University of Ostrava (FMG)?, which is being solved by the authors of this contribution. The improvement of the marketing mix is based on an analysis of the current state and targeted marketing research. The contribution deals with instruments used in the current communication mix at FMG and describes a plan of marketing research aimed at understanding students´ reasons and motivation leading them to study respective specializations, faculty and university.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    12th International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM 2012 : conference proceedings. Volume I-V

  • ISBN

  • ISSN

    1314-2704

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1131-1138

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    17. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku