Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F13%3A86086403" target="_blank" >RIV/61989100:27350/13:86086403 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava
Popis výsledku v původním jazyce
Konkurenční prostřední na trhu vysokých škol se vlivem internacionalizace vzdělávacích programů stává pro české vysoké školy stále ostřejším. Management vysokých škol pohybující se v tomto hyperkonkurenčním prostředí je nucen implementovat do systému řízení marketingový přístup. Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného projektu Studentské grantové soutěže, který byl realizovaný na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2012. Cílem projektu bylo vyhodnocení účinnosti doposud používanéhokomunikačního mixu a návrh jeho optimalizace v souladu s marketingovou strategií fakulty. Součástí příspěvku jsou i nadefinované a otestované hypotézy, které potvrzují nebo vyvracejí předpoklady, které autorky příspěvku definovaly.
Název v anglickém jazyce
Effectiveness validation of marketing strategy at the Faculty of mining and geology, VŠB-TU Ostrava
Popis výsledku anglicky
Competitive environment at the market of the Czech universities is ? owing to internationalization of educational programs ? getting more and more severe. The management of the universities working in such a hypercompetitive environment is forced to implement a marketing approach into the management system. This contribution deals with the results of Student grant competition project performed in 2012 at the Faculty of mining and geology, VŠB-TU Ostrava. The aim of the project was to validate effectiveness of the communication mix currently in use and to suggest its optimization according to the marketing strategy of the faculty. In addition, the authors discuss defined and proven hypotheses that corroborate or disprove their anticipations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXI
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
102-126
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—