Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F13%3A86086403" target="_blank" >RIV/61989100:27350/13:86086403 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ověření účinnosti marketingové strategie Hornicko-geologické fakulty Vysoké školy báňské ? Technické university Ostrava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konkurenční prostřední na trhu vysokých škol se vlivem internacionalizace vzdělávacích programů stává pro české vysoké školy stále ostřejším. Management vysokých škol pohybující se v tomto hyperkonkurenčním prostředí je nucen implementovat do systému řízení marketingový přístup. Příspěvek pojednává o výsledcích realizovaného projektu Studentské grantové soutěže, který byl realizovaný na Hornicko-geologické fakultě VŠB-TU Ostrava v roce 2012. Cílem projektu bylo vyhodnocení účinnosti doposud používanéhokomunikačního mixu a návrh jeho optimalizace v souladu s marketingovou strategií fakulty. Součástí příspěvku jsou i nadefinované a otestované hypotézy, které potvrzují nebo vyvracejí předpoklady, které autorky příspěvku definovaly.

  • Název v anglickém jazyce

    Effectiveness validation of marketing strategy at the Faculty of mining and geology, VŠB-TU Ostrava

  • Popis výsledku anglicky

    Competitive environment at the market of the Czech universities is ? owing to internationalization of educational programs ? getting more and more severe. The management of the universities working in such a hypercompetitive environment is forced to implement a marketing approach into the management system. This contribution deals with the results of Student grant competition project performed in 2012 at the Faculty of mining and geology, VŠB-TU Ostrava. The aim of the project was to validate effectiveness of the communication mix currently in use and to suggest its optimization according to the marketing strategy of the faculty. In addition, the authors discuss defined and proven hypotheses that corroborate or disprove their anticipations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    102-126

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus