Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE IMPORTANCE OF BRAND AT THE PUBLIC UNIVERSITY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F16%3A10236937" target="_blank" >RIV/61989100:27350/16:10236937 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/MARKETING-IDENTITY_BRANDS-WE-LOVE_PART-1.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/MARKETING-IDENTITY_BRANDS-WE-LOVE_PART-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE IMPORTANCE OF BRAND AT THE PUBLIC UNIVERSITY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Decrease in the number of candidates, who want to study at universities, causes the need of marketing procedures being implemented into the management processes of universities, faculties as well as individual working places. At the times when the offer of the university studies greatly exceeds the actual demand, the most important seems to be positive references and a good name of the individual workplace. The value of the good name or more precisely of a brand and marketing procedures linked to building it may represent a significant competitive tool on the tertiary education market. The aim of this article is to present a specific marketing approach towards the brand building demonstrated on the example of the Institute of Economics and Management Systems of Faculty of Mining and Geology of VSB - TU Ostrava. In particular, the authors will present the outcomes of the research focusing on target groups and organisation of the institute&apos;s events.

  • Název v anglickém jazyce

    THE IMPORTANCE OF BRAND AT THE PUBLIC UNIVERSITY

  • Popis výsledku anglicky

    Decrease in the number of candidates, who want to study at universities, causes the need of marketing procedures being implemented into the management processes of universities, faculties as well as individual working places. At the times when the offer of the university studies greatly exceeds the actual demand, the most important seems to be positive references and a good name of the individual workplace. The value of the good name or more precisely of a brand and marketing procedures linked to building it may represent a significant competitive tool on the tertiary education market. The aim of this article is to present a specific marketing approach towards the brand building demonstrated on the example of the Institute of Economics and Management Systems of Faculty of Mining and Geology of VSB - TU Ostrava. In particular, the authors will present the outcomes of the research focusing on target groups and organisation of the institute&apos;s events.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th - 9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Science, Smolenice, Slovak Republic. Part II

  • ISBN

    978-80-8105-840-0

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    163-174

  • Název nakladatele

    University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Slovak Acad Sci, Smolenice

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000410451700016