Zvyšování konkurenční diferenciace vysokých škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190565" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190565 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvyšování konkurenční diferenciace vysokých škol
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad vznikajícím konkurenčním prostředím vysokých škol v České republice, které klade mnohem větší nároky na management vysokých škol. Základem úspěchu v konkurenčním boji vysokých škol se stávají metody a principy marketingově orientovaného řízení, což předpokládá vytvoření vhodného marketingového mixu.
Název v anglickém jazyce
Increasing of Competitive Differentiation of Universities
Popis výsledku anglicky
The paper considers the emergence of competitive environment of universities in the Czech Republic that places more demands on a university management. In order to succeed in competition, universities will need methods and principles of market-oriented management, which presupposes creation of suitable marketing tools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích ? determinanty konkurenceschopnosti V
ISBN
978-80-213-1661-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
315-318
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—