Aktivní spolupráce VŠB-TUO s firmami při zajišťování uplatnění absolventů v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009712" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009712 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktivní spolupráce VŠB-TUO s firmami při zajišťování uplatnění absolventů v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Konkurence na trhu vzdělávání nutí vysoké školy zabývat se možnostmi využití marketingu při řízení vysoké školy. CRM je nástroj, který při dodržování určitých zásad může vysokým školám velmi pomoci. K jeho zavedení je potřeba znát potřeby významných segmentů, se kterými je vysoká škola v interakci, a systematicky s nimi pracovat. Poté může také reagovat na potřeby zaměstnavatelů, kteří využívají personální řízení zaměřené na schopnosti, a tím dosahovat větší uplatnitelnosti svých absolventů v praxi.
Název v anglickém jazyce
Effective cooperation between VŠB-TUO and firms about placing graduates on the labour market
Popis výsledku anglicky
Competition on the market of education forces universities to deal with possibilities of marketing utilization in their management. CRM is an instrument that, if we abide some rules, could help them. Its implementation requires to know needs of importantsegments, which university interacts with and systematically work with them. Then university can also react on the needs of employers, who use personal management focused on abilities, and by this way achieve better employability of its graduates in practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu
ISBN
80-7083-822-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
53-57
Název nakladatele
TU Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
17. 2. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—