Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktivní spolupráce VŠB-TUO s firmami při zajišťování uplatnění absolventů v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009712" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009712 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktivní spolupráce VŠB-TUO s firmami při zajišťování uplatnění absolventů v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konkurence na trhu vzdělávání nutí vysoké školy zabývat se možnostmi využití marketingu při řízení vysoké školy. CRM je nástroj, který při dodržování určitých zásad může vysokým školám velmi pomoci. K jeho zavedení je potřeba znát potřeby významných segmentů, se kterými je vysoká škola v interakci, a systematicky s nimi pracovat. Poté může také reagovat na potřeby zaměstnavatelů, kteří využívají personální řízení zaměřené na schopnosti, a tím dosahovat větší uplatnitelnosti svých absolventů v praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective cooperation between VŠB-TUO and firms about placing graduates on the labour market

  • Popis výsledku anglicky

    Competition on the market of education forces universities to deal with possibilities of marketing utilization in their management. CRM is an instrument that, if we abide some rules, could help them. Its implementation requires to know needs of importantsegments, which university interacts with and systematically work with them. Then university can also react on the needs of employers, who use personal management focused on abilities, and by this way achieve better employability of its graduates in practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu

  • ISBN

    80-7083-822-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    53-57

  • Název nakladatele

    TU Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    17. 2. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku