Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití marketingu při řízení univerzity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017515" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití marketingu při řízení univerzity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Existuje celá řada oblastí aplikace marketingu při řízení vysoké školy. V příspěvku je naznačena jedna z nich ? marketing vztahů při komunikaci s absolventy vysoké školy. Ten by však měl být pouhým výstupem uceleného marketingového řízení vysoké školy založeného na strategickém plánování a dokonalém poznání svých externích i interních zákazníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Management of University with use of Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Management of university includes a lot of areas where marketing should be implemented. This paper is focused on one of them ? marketing of relations in communication with university graduates. However this should only be an output of global marketing management based on strategic planning and deep knowledge of its external and internal customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New Trends in Marketing

  • ISBN

    80-7372-061-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita Liberec

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku