Využití marketingu při řízení univerzity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017515" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017515 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití marketingu při řízení univerzity
Popis výsledku v původním jazyce
Existuje celá řada oblastí aplikace marketingu při řízení vysoké školy. V příspěvku je naznačena jedna z nich ? marketing vztahů při komunikaci s absolventy vysoké školy. Ten by však měl být pouhým výstupem uceleného marketingového řízení vysoké školy založeného na strategickém plánování a dokonalém poznání svých externích i interních zákazníků.
Název v anglickém jazyce
Management of University with use of Marketing
Popis výsledku anglicky
Management of university includes a lot of areas where marketing should be implemented. This paper is focused on one of them ? marketing of relations in communication with university graduates. However this should only be an output of global marketing management based on strategic planning and deep knowledge of its external and internal customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Trends in Marketing
ISBN
80-7372-061-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita Liberec
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—