Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

OPTIMIZING THE COMMUNICATION MIX AT THE FACULTY OF MINING AND GEOLOGY, TECHNICAL UNIVERSITY OF OSTRAVA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F13%3A86086077" target="_blank" >RIV/61989100:27350/13:86086077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEM2013/BE5.V2/S22.017" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/SGEM2013/BE5.V2/S22.017</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/SGEM2013/BE5.V2/S22.017" target="_blank" >10.5593/SGEM2013/BE5.V2/S22.017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    OPTIMIZING THE COMMUNICATION MIX AT THE FACULTY OF MINING AND GEOLOGY, TECHNICAL UNIVERSITY OF OSTRAVA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Regarding current dynamic development, management bodies of universities as well as faculties have to innovate their marketing practice used to administrate a university and its faculties. Among others, it requires regular analysis of marketing environment, which presents a basis for a quality communication mix. Formulation of a communication mix is not a simple affair. The impact of routine application of the communication mix must be continuously observed, analyzed and evaluated. The aim of these activities is to ascertain that the desired communication goal has been achieved and whether the financial means have been expended effectively. This contribution deals with an optimization of the communication mix at the Faculty of Mining and Geology, VŠB-TUO. Presented proposal is based on a marketing research performed within groups of students newly enrolled for study in 2012/13 of bachelor, master and Ph.D. degrees. Following the outcome of the research, the contribution authors formula

  • Název v anglickém jazyce

    OPTIMIZING THE COMMUNICATION MIX AT THE FACULTY OF MINING AND GEOLOGY, TECHNICAL UNIVERSITY OF OSTRAVA

  • Popis výsledku anglicky

    Regarding current dynamic development, management bodies of universities as well as faculties have to innovate their marketing practice used to administrate a university and its faculties. Among others, it requires regular analysis of marketing environment, which presents a basis for a quality communication mix. Formulation of a communication mix is not a simple affair. The impact of routine application of the communication mix must be continuously observed, analyzed and evaluated. The aim of these activities is to ascertain that the desired communication goal has been achieved and whether the financial means have been expended effectively. This contribution deals with an optimization of the communication mix at the Faculty of Mining and Geology, VŠB-TUO. Presented proposal is based on a marketing research performed within groups of students newly enrolled for study in 2012/13 of bachelor, master and Ph.D. degrees. Following the outcome of the research, the contribution authors formula

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SGEM 2013 : 13th international multidisciplinary scientific geoconference : GeoConference on Ecology, Economics, Education and Legislation: 16-22, June, 2013, Albena, Bulgaria : conference proceedings. Volume II

  • ISBN

    978-619-7105-04-9

  • ISSN

    1314-2704

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    475-482

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    16. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku