Pedagogický a výzkumný rozměr studentských esejů v přípravě studentů učitelství pro primární školu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F10%3A10077832" target="_blank" >RIV/00216208:11410/10:10077832 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogický a výzkumný rozměr studentských esejů v přípravě studentů učitelství pro primární školu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vymezením studentského eseje, jeho postavením v reflektivní složce přípravy na profesi učitele a pedagogickým otázkami práce s ním ve vysokoškolském kurzu. Podává informaci o vytváření a validizaci výzkumného nástroje určeného pro analýzu studentských esejů a o některých výsledcích z let 2008-9.
Název v anglickém jazyce
Educational and research space of student essays in preparation of future teachers of primary school
Popis výsledku anglicky
Text deals with definition of student essay, its function in reflection of student?s practice period. It presents relevant questions developed during university education of future teachers. It informs on a research tool created for analysis of student essay and on its validity. It brings same research dates from 2008-9.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
LX
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—