Osobnostně kultivující kompetence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00044587" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00044587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Osobnostně kultivující kompetence
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek pojednává o sebereflexi jako východisku k rozvoji osobnostně kultivující kompetence. Zdůrazňuje porozumění sobě samému, aby mohlo dojít k osobnostnímu i profesnímu seberozvoji. Byla provedena analýza prací studentů týkající se životního prostředí. Studenti se ve svých pracích zamýšleli nad vlastními činnostmi, související právě se životním prostředím a jeho ochranou.
Název v anglickém jazyce
Personality cultivating competence
Popis výsledku anglicky
This article is about self-reflection as the basis for the development of personality cultivating competence. It emphasizes the understanding of oneself in order to allow the personality and career self-development. The analysis was conducted of essays of students on the environment area. The goal of the essays was to think about students own business, which is related to the environment and its protection.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Šimoník, O. (ed.) Pedagogické kompetence v přípravě studentů na učitelskou profesi
ISBN
978-80-210-5246-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU Brno
Datum konání akce
15. 5. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—