Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Protocol: The impact of integrated thematic instruction model on primary and secondary school students compared to standard teaching: A protocol of systematic review

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14110%2F24%3A00138891" target="_blank" >RIV/00216224:14110/24:00138891 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/24:73624594

  • Výsledek na webu

    <a href="https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cl2.70017" target="_blank" >https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cl2.70017</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/cl2.70017" target="_blank" >10.1002/cl2.70017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Protocol: The impact of integrated thematic instruction model on primary and secondary school students compared to standard teaching: A protocol of systematic review

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This is the protocol for a Campbell systematic review. The objectives are as follows. This systematic review will examine the impact of the Integrated Thematic Instruction (ITI) on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching. We will seek to answer the following research question: What impact does the ITI/HET teaching has on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching?

  • Název v anglickém jazyce

    Protocol: The impact of integrated thematic instruction model on primary and secondary school students compared to standard teaching: A protocol of systematic review

  • Popis výsledku anglicky

    This is the protocol for a Campbell systematic review. The objectives are as follows. This systematic review will examine the impact of the Integrated Thematic Instruction (ITI) on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching. We will seek to answer the following research question: What impact does the ITI/HET teaching has on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30230 - Other clinical medicine subjects

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Campbell Systematic Reviews

  • ISSN

    1891-1803

  • e-ISSN

    1891-1803

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Kód UT WoS článku

    001381078100001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85212760046