Protocol: The impact of integrated thematic instruction model on primary and secondary school students compared to standard teaching: A protocol of systematic review
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14110%2F24%3A00138891" target="_blank" >RIV/00216224:14110/24:00138891 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/24:73624594
Výsledek na webu
<a href="https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cl2.70017" target="_blank" >https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/cl2.70017</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1002/cl2.70017" target="_blank" >10.1002/cl2.70017</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Protocol: The impact of integrated thematic instruction model on primary and secondary school students compared to standard teaching: A protocol of systematic review
Popis výsledku v původním jazyce
This is the protocol for a Campbell systematic review. The objectives are as follows. This systematic review will examine the impact of the Integrated Thematic Instruction (ITI) on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching. We will seek to answer the following research question: What impact does the ITI/HET teaching has on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching?
Název v anglickém jazyce
Protocol: The impact of integrated thematic instruction model on primary and secondary school students compared to standard teaching: A protocol of systematic review
Popis výsledku anglicky
This is the protocol for a Campbell systematic review. The objectives are as follows. This systematic review will examine the impact of the Integrated Thematic Instruction (ITI) on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching. We will seek to answer the following research question: What impact does the ITI/HET teaching has on academic attainment and other possible outcomes of primary and secondary school students compared to standard teaching?
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
30230 - Other clinical medicine subjects
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Campbell Systematic Reviews
ISSN
1891-1803
e-ISSN
1891-1803
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Kód UT WoS článku
001381078100001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85212760046