Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

(Ne)viditelné vrstvy filmového obrazu. Storyboard, DVD a exhibicionistická rétorika hollywoodského filmu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F03%3A00030611" target="_blank" >RIV/00216224:14210/03:00030611 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    (Ne)viditelné vrstvy filmového obrazu. Storyboard, DVD a exhibicionistická rétorika hollywoodského filmu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text analyzuje na příkladu storyboardu obecnější fenomény na úrovni média (DVD), produkčních procesů, propagační strategie a samotné recepce. DVD není nabízeno jen jako alternativa k filmu v kině či jako suvenýr sloužící k připomenutí afektivní, kognitivní a tělesné zkušenosti kina, ale také např. jako filmová učebnice, která klade důraz na film jako artefakt, jako výsledek uplatnění specifických dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    The (In)visible Layers of the Film Image. The Storyboard, DVD and the exhibitionistic rhetoric of Hollywood Cinema

  • Popis výsledku anglicky

    On the case of storyboard, the paper analyse more general phenomena on the level of the media (DVD), production process, promotion strategy and the reception itself. DVD is not offered merely as an alternative to the cinema or as a souvenir serving to recall the affective, cognitive and corporeal experience received in the cinema, but also as a textbook on film emphasizing film as an artefact, as the result of the application of a particular skill and craftmanship.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Iluminace. Časopis pro teorii, historii a estetiku filmu

  • ISSN

    0862-397X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus