Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prediktory syndromu vyhoření u učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F05%3A00013931" target="_blank" >RIV/00216224:14210/05:00013931 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prediktory syndromu vyhoření u učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve sdělení prezentujeme výsledky výzkumu zaměřeného na problematiku syndromu vyhoření u učitelů základních a středních škol. Cílem bylo zjistit, jak učitelé percipují syndrom vyhoření a co si pod ním představují. Byla zjišťována celková úroveň jejich náchylnosti ke stresu a syndromu vyhoření, míra zasažení jednotlivých oblastí osobnosti a nejvýznamnější externí faktory, které pravděpodobnost nadměrného stresu a rizika vyhoření zvyšují.

  • Název v anglickém jazyce

    Burn-out syndrome predictors at teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In this report we present the results of a study focused on the problem of burn-out syndrome at teachers of elementary and secondary schools. Our aim was to find out how the teachers perceive the burn-out syndrome and what they conceive of this concept.We explored the overall level of their stress and burn-out syndrome proneness, the degree of its impact on particular personality areas and the most important external factors increasing the probability of excessive stress and the risk of burn-out syndrome.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník z XIII. konference ČAPV pořádané Katedrou pedagogiky s celoškolskou působností PedF UP v Olomouci a ČAPV ve dnech 13. a 14.9. 2005, Ed.: Jana Vašťáková

  • ISBN

    80-244-1079-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    283-285

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta UP v Olomouci

  • Datum konání akce

    13. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku