Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stylová podoba současné ruské reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00017955" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00017955 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Stylová podoba současné ruské reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se sleduje jazykové a stylové ztvárnění reklamních textů. Reklamní texty silně ovlivňují současnou řečovou komunikaci. Z hlediska stylistického představuje reklama osobitý typ manipulativního textu s různou míru persvazivnosti.Styl reklamy máse stylem publicistickým společnou funkci informativní vedle funkce ovlivňovací, získávací a přesvědčovací. Reklamní text jako výpovědní typ stojí na pomezí všech funkčních stylů. Někteří lingvisté považují reklamní komunikát za nový funkční styl.

  • Název v anglickém jazyce

    The Wording of the Contemporary Russian Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    In account, we have focused on the wording of the contemporary Russian advertising. Advertising communication is considered a phenomen of todays postmodern society. The merely informative character of advertising communication is gradually disappearing,being replaced by influence and stimulation of demand. The advertising slogan is an obligatory part of the advertising communication item. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pocta Evě Mrhačové. K životnímu jubileu doc. PhDr. Evy Mrhačové, CSc.

  • ISBN

    80-7368-209-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    61-68

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Ostravské univerzity

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku