Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Advertising Slogans in Russian Language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00030935" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00030935 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Reklamnyj slogan v russkom jazyke

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jazyk reklamnych tekstov predstavljajet soboj novyj stil, primykajuščij k publicističeskomu stilju. Možno bylo by ponimat jego kak podstil ili že častičnyj stil publicističeskogo stilja. Reklamynje teksty očen silno vlijajut na sovremennuju rečevuju kommunikaciju. V nastojaščej statje sdelana popytka dat grammatičeskij analiz reklamnogo slogana.

  • Název v anglickém jazyce

    The Advertising Slogans in Russian Language

  • Popis výsledku anglicky

    In our account, we have focused on the linguistic aspects of advertising slogan as an important part of the text in advertising communication item in the Russian-language environment. The advertising slogan is an obligatory part of the advertising communication item. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lingua et communicatio in sphaera mercature

  • ISBN

    80-7368-026-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita (Filozofická fakulta)

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku