The Advertising Slogans in Russian Language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00030935" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00030935 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Reklamnyj slogan v russkom jazyke
Popis výsledku v původním jazyce
Jazyk reklamnych tekstov predstavljajet soboj novyj stil, primykajuščij k publicističeskomu stilju. Možno bylo by ponimat jego kak podstil ili že častičnyj stil publicističeskogo stilja. Reklamynje teksty očen silno vlijajut na sovremennuju rečevuju kommunikaciju. V nastojaščej statje sdelana popytka dat grammatičeskij analiz reklamnogo slogana.
Název v anglickém jazyce
The Advertising Slogans in Russian Language
Popis výsledku anglicky
In our account, we have focused on the linguistic aspects of advertising slogan as an important part of the text in advertising communication item in the Russian-language environment. The advertising slogan is an obligatory part of the advertising communication item. The sentence analysis demonstrates the very nonstandard character of advertising slogans, as it incorporates the typical elements of all functional styles.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Lingua et communicatio in sphaera mercature
ISBN
80-7368-026-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ostravská univerzita (Filozofická fakulta)
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—