Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00029066" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00029066 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
Popis výsledku v původním jazyce
The study deals with the proportion of spoken and written language in printed newspaper advertising in English drawing the conclusion that in this genre of media language elements of spoken language prevail.
Název v anglickém jazyce
Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising
Popis výsledku anglicky
The study deals with the proportion of spoken and written language in printed newspaper advertising in English drawing the conclusion that in this genre of media language elements of spoken language prevail.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F02%2F0349" target="_blank" >GA405/02/0349: Kontrastivní studium věcných textů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Discourse and Interaction 2
ISBN
80-210-4203-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—