K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00033562" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00033562 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků.
Popis výsledku v původním jazyce
Osobnostní a sociální rozvoj může být pojímán jako individuální sebezdokonalování i jako edukační systém, ve kterém hraje roli vzdělávání i poradenství. Jde o celoživotní snažení, do něhož se zapojují formální i neformální vychovatelé a vzdělavatelé (rodiče, učitelé aj.), je obsahem vzdělávání od mateřských až po vysoké školy. Na posledně zmíněných směřuje obvykle osobnostní rozvoj, resp. zde již příprava k nabytí jasně vymezených kompetencí. Snahy nahlédnout osobnostní přípravu (nejen) pedagogických pracovníků z různých pohledů pro nás byly hlavním impulzem pro uspořádání konference K sobě, k druhým, k profesi. Ta se konala ve dnech 19. a 20. března 2008 v Brně a byla jedním z výstupů projektu Zkvalitnění vzdělávání a odborné přípravy studentů Pedagogiky a Sociální pedagogiky a poradenství: posílení osobnostní kompetence absolventů podporovaného grantem Evropského sociálního fondu a rozpočtem České republiky.
Název v anglickém jazyce
Towards oneself, the others, the profession. Theories, programmes and methods of personality and social development of educators.
Popis výsledku anglicky
Personality and social development can be understood as individual self-improvement as well as an educational system in which education and guidance play a role. It is lifelong pursuit involving formal and informal educators (parents, teachers etc.) andencompassing education ranging from nursery school to university. The latter generally focuses in terms of personality development or rather training on the acquisition of strictly defined competences. The efforts to examine personal training of (not only) educators from different points of view were our major impulse to hold the conference Towards oneself, the others, the profession. It took place on 19th and 20th March 2008 in Brno and was one of the outputs of the project Improving the Quality of Education and Teacher Training for Students of Pedagogy and Social Pedagogy and Guidance: Development of Personality Competence of Graduates under the auspices of a grant by European Social Fund and the budget of the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů