Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Politická ekonomie nedůstojnosti: mediální diskurz o volbě prezidenta ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00034199" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00034199 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Politická ekonomie nedůstojnosti: mediální diskurz o volbě prezidenta ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje mediální diskurz o poslední volbě prezidenta České republiky a snaží se identifikovat klíčové mechanismy, které ovlivnily jeho podobu. Analýza diskurzu vychází z tradice kritické diskurzivní analýzy, na kterou navazuje sociálně-teoretická nadstavba. Příspěvek se soustředí zejména na mediální konstruování "nedůstojnosti" prezidentské volby, která se stala zastřešující nálepkou pro popis průběhu volby.

  • Název v anglickém jazyce

    Political Economy of Undignity: Media Discourse about Czech Presidential Election

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses media discourse on the last Czech presidential election, and identifies key mechanisms that shaped its final form. The analysis of discourse follows the tradition of Critical discourse analysis, enriched by a superstructure consistingof social theories. The paper focuses mainly on media construction of "lack of dignity" during the presidential election, which became a central label for description of the election and its proceedings.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Média, spoločnosť, mediálna fikcia

  • ISBN

    978-80-8105-072-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku