Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Účast československých firem na sovětských hospodářských výstavách a veletrzích v letech 1918-1938

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00038576" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00038576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Účast československých firem na sovětských hospodářských výstavách a veletrzích v letech 1918-1938

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie analyzuje účast čs. vystavovatelů na významných sovětských hospodářských výstavách a veletrzích v letech první republiky. Dále se zaměřuje na snahy a iniciativy čs. firem vystavovat na vzdálených trzích Sovětského svazu a neopomíjí ani motivy, které vedly sovětskou stranu k získání vystavovatelů z řad zahraničních firem. O participaci na veletrhu často rozhodovalo dostatečné množství kompletních informací. Studie proto analyzuje také původ, množství a obsah informací, které firmy o sovětských výstavách získávaly, jakož i aktivitu, kterou při získávání relevantních informací vynakládaly. V některých případech byla rozhodující rovněž časová prodleva, ke které docházelo během přenosu relevantních informací z Moskvy k jednotlivým firmám.

  • Název v anglickém jazyce

    The Participation of Czechoslovakian Companies at Soviet Commerce Exhibitions and Trade Fairs during the Years 1918-1938

  • Popis výsledku anglicky

    The study analyzes the participation of Czechoslovakian exhibitors at important Soviet commerce exhibitions and trade fairs during the years of the First Republic of Czechoslovakia. It further focuses on the endeavors and initiatives of Czechoslovakian companies to exhibit at distant Soviet Union markets and it does not leave out the motives that led the Soviets to acquire exhibitors from the ranks of foreign companies. A sufficient amount of complete pieces of information was often decisive with regardto participation at trade fairs. That is why the study also analyzes the origin, amount and content of information that companies acquired about Soviet exhibitions and also the activities they carried out during the acquisition of relevant information.In some cases, the time delay that occurred during the conveyance of relevant information from Moscow to individual companies was also decesive.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Slovanské historické studie

  • ISSN

    0081-007X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    prosinec

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    39

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus