Artistic Culture in the Frame of Totalizing Discourse of Consumption (tracing Walter Benjamin and Jean Baudrilliard)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00056057" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00056057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
Hudozhestvennaya kultura v ramkah totaliziruyuschego diskursa potrebleniya (po sledam V.Benjamina i J.Bodrijara)
Popis výsledku v původním jazyce
Koncepciya potrebleniya zanyala poziciu totaliziruyuschego diskursa. Rashirenie ereala kommercializacii vnosit znachitelnye izmeneniya v funkcionirovanie sovremennoj hudozhestvennoj kultury.
Název v anglickém jazyce
Artistic Culture in the Frame of Totalizing Discourse of Consumption (tracing Walter Benjamin and Jean Baudrilliard)
Popis výsledku anglicky
Ideology of consumerism has spread as totalizing discourse of consumption. Some concepts of mass production migrate to the sphere of art production. By the beginning of the new century consumption of art seems as legitimate as consumption of food or clothes. Undeniably, art is suffering global transformations, strictly criticized by significant philosophers of our time.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktualn?e problemy sociogumanitarnogo znaniya
ISBN
978-5-9506-0446-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
271-273
Název nakladatele
Ekon-Inform
Místo vydání
Moskva
Místo konání akce
Moskva
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—