Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cultural prerequisites of the clash of art and market. Art brand in the realm of contemporary cultural market.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00070659" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00070659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://scirep.ru/jsrp/JSRP_4_2013.pdf" target="_blank" >http://scirep.ru/jsrp/JSRP_4_2013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Kulturnye usloviya stolknoveniya iskusstva i rynka. Art-brend na sovremennom hudozhestvennom rynke.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dannaya stat'ya predstavlyayet kratkiy obzor postoyanno izmenyayushchegosya mira kul'turindustrii ili kul'turnykh industriy. Analiz nedavnikh izmeneniy khudozhestvennogo rynka pozvolyayet vyyavit' i opisat' sut', mekhanizm i funktsional yego instrumentariya. V kachestve primera predlagayetsya rassmotret' art-brend, kotory v korne menyayet protsess proizvodstva, raspredeleniya i potrebleniya kul'turnogo produkta, a takzhe znachitel'no vliyayet na protsess i rezul'tat vospriyatiya produkta kak proizvedeniya iskusstva.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural prerequisites of the clash of art and market. Art brand in the realm of contemporary cultural market.

  • Popis výsledku anglicky

    The article represents an overview of the changing world of cultural industries and art markets. It tends to avoid criticizing the contemporary state of arts and cultural industries, but to analyze the recent changes of the process of production and consumption of art products. It suggests that it is more valuable to study and characterize the new tools applied to the world of art market than to criticize its state for they do influence the cultural processes and the very cultural products.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nauchno-issledovatelskie publikacii

  • ISSN

    2308-1732

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    31-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus