Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868236" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868236 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha Marketing kultury se zabývá možností propojení kulturních a uměleckých produktů se světem marketingu a marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly anylyzují jednotlivé aspekty tohoto vztahu, přičemž vycházejí jak z vlastních výzkumů autora, tak iz rešerše literatury zabývající tvorbou marketingových a komunikačních strategií kulturních organizací. K jedněm ze základních závěrů knihy patří to, že ačkoliv preference lidí ve vztahu ke kultuře jsou velmi různorodé v tom, jaké druhy, formy či typy umění vyhledávají, jejich rozhodování v konkrétní nákupní situace může souviset spíše s jejich momentální náladou či impulsy, které tyto vkusové preference překračují. To dává kulturním organizacím příležitost chápat svůj vzájemný vztah nikoliv jako konkrenční, ale spíše kooperační, což může vzbudit zájem veřejnosti o kulturu, který byl dosud spíše latentní.

  • Název v anglickém jazyce

    Arts Marketing: Theatre, Concerts, Audience, Public

  • Popis výsledku anglicky

    The Marketing of Culture focuses on the potential of interconnecting cultural and artistic products with the world of marketing and marketing communications. Chapters of the book analyse the rules based on both the author?s own research and a review of other sources, which show that cultural institutions create competitive environment that customers may perceive indifferently to a certain extent; although most people interested in culture have varying preferences as to the types of art or artistic genres, their leisure-time activities in a specific space-time situation depends rather on their current mood, which may transcend their stable cultural taste. Therefore, it is advisable to perceive the infrastructure of cultural institutions and products asan environment that rather than on competition should rely on collaboration being thus able to attract the part of public whose interest is rather latent.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-17-0

  • Počet stran knihy

    198

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy