Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Attitude of Students at Secondary Grammar Schools Towards the Assessment of Writing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00047510" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00047510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Postoj študentov stredných škôl k hodnoteniu písomného prejavu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku prezentujeme výsledky prieskumu zameraného na postoje a názory gymnazistov na hodnotenie písomného prejavu v predmete anglický jazyk. Realizovaným prieskumom sme zistili základné údaje o hodnotení písomného prejavu v anglickom jazyku, najčastejšie používané spôsoby upozornenia na chybu, do akej miery sú študenti informovaní o kritériách hodnotenia, ktoré používajú vyučujúci anglického jazyka pri hodnotení písomného prejavu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Attitude of Students at Secondary Grammar Schools Towards the Assessment of Writing

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article was to explore students` perception of written feedback on English essay assignments. The analysis of students` answers in our survey revealed some basic information about the assessment of students` piece of writing, how themistakes are indicated and up to which extend the students are informed about marking criteria that their teachers use while assessing their piece of writing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu

  • ISBN

    978-80-7368-769-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě - Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku