Writing for Architecture and Civil Engineering: Comparing Czech and Italian Students´ Needs in ESP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26410%2F22%3APU146464" target="_blank" >RIV/00216305:26410/22:PU146464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://publications.coventry.ac.uk/index.php/joaw/article/view/815" target="_blank" >https://publications.coventry.ac.uk/index.php/joaw/article/view/815</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Writing for Architecture and Civil Engineering: Comparing Czech and Italian Students´ Needs in ESP
Popis výsledku v původním jazyce
This study investigates the perceived writing needs of students of arcitecture and civil engineering at the universities in Brno and Pavia. The results contributed information about written genres and the digital technology used by students for writing.
Název v anglickém jazyce
Writing for Architecture and Civil Engineering: Comparing Czech and Italian Students´ Needs in ESP
Popis výsledku anglicky
This study investigates the perceived writing needs of students of arcitecture and civil engineering at the universities in Brno and Pavia. The results contributed information about written genres and the digital technology used by students for writing.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60202 - Specific languages
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Academic Writing
ISSN
2225-8973
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
34-49
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—