Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diary writing as a tool for students' self-reflection and teacher's feedback in the Course of Academic Writing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003549" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041907" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041907</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.189" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.07.189</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Diary writing as a tool for students' self-reflection and teacher's feedback in the Course of Academic Writing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this article is to discuss diary writing used in the Course of Academic Writing at the Faculty of Informatics and Management of the University of Hradec Kralove, Czech Republic, and analyse some of students' entries with respect to teaching approaches and strategies, students' learning preferences and their constraints in writing.

  • Název v anglickém jazyce

    Diary writing as a tool for students' self-reflection and teacher's feedback in the Course of Academic Writing

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to discuss diary writing used in the Course of Academic Writing at the Faculty of Informatics and Management of the University of Hradec Kralove, Czech Republic, and analyse some of students' entries with respect to teaching approaches and strategies, students' learning preferences and their constraints in writing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    549-553

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Atény, Řecko

  • Datum konání akce

    5. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku