Diary writing as a tool for students' self-reflection and teacher's feedback in the Course of Academic Writing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50003549" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50003549 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041907" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041907</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.189" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.07.189</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Diary writing as a tool for students' self-reflection and teacher's feedback in the Course of Academic Writing
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this article is to discuss diary writing used in the Course of Academic Writing at the Faculty of Informatics and Management of the University of Hradec Kralove, Czech Republic, and analyse some of students' entries with respect to teaching approaches and strategies, students' learning preferences and their constraints in writing.
Název v anglickém jazyce
Diary writing as a tool for students' self-reflection and teacher's feedback in the Course of Academic Writing
Popis výsledku anglicky
The purpose of this article is to discuss diary writing used in the Course of Academic Writing at the Faculty of Informatics and Management of the University of Hradec Kralove, Czech Republic, and analyse some of students' entries with respect to teaching approaches and strategies, students' learning preferences and their constraints in writing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - social and behavioral sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
549-553
Název nakladatele
Elsevier
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Atény, Řecko
Datum konání akce
5. 2. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—