Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativním a kritickým myšlením k rozvoji akademického psaní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10369952" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10369952 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativním a kritickým myšlením k rozvoji akademického psaní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá impulzy kreativního a kritického myšlení a možnosti jejich využití pro rozvoj akademického psaní v cizím jazyce na vysokých školách s důrazem na samotný proces psaní. Text příspěvku analyzuje typické nedostatky studentských esejí a diskutuje možnosti, které nabízejí techniky kreativního psaní a kritického myšlení, jako jsou myšlenkocé mapy, SWOT analýzy, které usnadňují osvojování fází procesu psaní a vedou ke zlepšení výsledků studentského akademického psaní jak po stránce obsahové, tak formální, tj. stylistické.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative and critical thinking in the development of academic writing Creative and critical thinking in the development of academic writing Creative and critical thinking in the development of academic writing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with application of impulses of creative and critical thinking on facilitation of academic writing development with the emphasis on employment of writing pedagogic approach called process writing. The text includes an analysis of student writing and their drawbacks and suggests using other classroom practices such as mind maps and SWOT analyses which focus on development of creativity and critical writing. These results indicate improvements both in the content and the structural part of students essays including stylistic properties

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016-2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    31-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus