Kreativním a kritickým myšlením k rozvoji akademického psaní
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10369952" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10369952 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kreativním a kritickým myšlením k rozvoji akademického psaní
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá impulzy kreativního a kritického myšlení a možnosti jejich využití pro rozvoj akademického psaní v cizím jazyce na vysokých školách s důrazem na samotný proces psaní. Text příspěvku analyzuje typické nedostatky studentských esejí a diskutuje možnosti, které nabízejí techniky kreativního psaní a kritického myšlení, jako jsou myšlenkocé mapy, SWOT analýzy, které usnadňují osvojování fází procesu psaní a vedou ke zlepšení výsledků studentského akademického psaní jak po stránce obsahové, tak formální, tj. stylistické.
Název v anglickém jazyce
Creative and critical thinking in the development of academic writing Creative and critical thinking in the development of academic writing Creative and critical thinking in the development of academic writing
Popis výsledku anglicky
The paper deals with application of impulses of creative and critical thinking on facilitation of academic writing development with the emphasis on employment of writing pedagogic approach called process writing. The text includes an analysis of student writing and their drawbacks and suggests using other classroom practices such as mind maps and SWOT analyses which focus on development of creativity and critical writing. These results indicate improvements both in the content and the structural part of students essays including stylistic properties
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Svazek periodika
2016-2017
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
31-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—