Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00079567" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00079567 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum na téma Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů byl koncipován jako výzkumné šetření v oblasti zkoumání kognitivních kompetencí u studentů na vysoké škole, kdy jsme konkrétně zkoumali úroveň kritického myšlení a potenciálu k tvořivému myšlení pomocí psychodiagnostických testů. V úvodu jsme si položili základní otázku: Jaká je úroveň kognitivních klíčových kompetencí, kritického a tvořivého myšlení? Jsou rozvíjeny během studia na vysoké škole, konkrétně u sociálních pedagogů? Z výsledků psychodiagnostických testů je však patrné, že tato kompetence u studentů rozvíjena není.

  • Název v anglickém jazyce

    Critical and creative thinking in the training of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Research on Critical and creative thinking in the training of teachers was conceived as a research in the field of exploration of cognitive competencies of students in college, when we specifically examined the level of critical thinking and the potential for creative thinking by using psycho-diagnostic tests. In the introduction we posed the fundamental question: What is the level of cognitive key competencies, critical and creative thinking? Are developed while studying in college, specifically in social pedagogues? The results of psychodiagnostic tests, it is evident that this competence among students is not developed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy II

  • ISBN

    9788021063204

  • Počet stran výsledku

    36

  • Strana od-do

    8-43

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly