Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F13%3A00079567" target="_blank" >RIV/00216224:14510/13:00079567 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-6321-2013</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum na téma Kritické a tvořivé myšlení v profesní přípravě pedagogů byl koncipován jako výzkumné šetření v oblasti zkoumání kognitivních kompetencí u studentů na vysoké škole, kdy jsme konkrétně zkoumali úroveň kritického myšlení a potenciálu k tvořivému myšlení pomocí psychodiagnostických testů. V úvodu jsme si položili základní otázku: Jaká je úroveň kognitivních klíčových kompetencí, kritického a tvořivého myšlení? Jsou rozvíjeny během studia na vysoké škole, konkrétně u sociálních pedagogů? Z výsledků psychodiagnostických testů je však patrné, že tato kompetence u studentů rozvíjena není.
Název v anglickém jazyce
Critical and creative thinking in the training of teachers
Popis výsledku anglicky
Research on Critical and creative thinking in the training of teachers was conceived as a research in the field of exploration of cognitive competencies of students in college, when we specifically examined the level of critical thinking and the potential for creative thinking by using psycho-diagnostic tests. In the introduction we posed the fundamental question: What is the level of cognitive key competencies, critical and creative thinking? Are developed while studying in college, specifically in social pedagogues? The results of psychodiagnostic tests, it is evident that this competence among students is not developed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Soudobé podněty v pedagogice tělesné výchovy II
ISBN
9788021063204
Počet stran výsledku
36
Strana od-do
8-43
Počet stran knihy
151
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—