The Teacher's Questions in EFL Teaching and Learning as an Effective Tool in the Process in the Development of Student's Communicative Competence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00047511" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00047511 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Otázky učiteľa vo vyučovaní anglického jazyka - efektívny nástroj rozvoja komunikatívnej kompetencie žiaka
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka sa zaoberá dôležitosťou učiteľom kladených otázok vo vyučovaní anglického jazyka, pričom zdôrazňuje význam jednotlivých typov otázok, obzvlášť produktívnych ako aj reproduktívnych. Autorka predkladá svoje vlastné výskumné zistenia počiatočnej fázy výskumu.
Název v anglickém jazyce
The Teacher's Questions in EFL Teaching and Learning as an Effective Tool in the Process in the Development of Student's Communicative Competence
Popis výsledku anglicky
The article deals with the importance of teacher's questions in EFL teaching and learning. The author emphasizes the importance of particular question types, especially referential as well as display, which she obsereves in the classrooms of Slovak grammar schools. The author presents her own research findings of the initial stage of the research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvku XVII. ročníku celostátní konference ČAPV
ISBN
978-80-7368-769-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Pdf OU
Místo konání akce
Pdf OU
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—