Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00047537" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00047537 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je sledována otázka hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou na úrovni uvedených vědních disciplín, na úrovni vybraných pracovních kontextů (diagnostika ve škole, diagnostika v poradenském zařízení, diagnostika na pracovišti)a na úrovni konkrétních diagnostických nástrojů v práci pedagoga. Vymezení shod, rozdílů a hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou představuje základní východisko pro inovaci předmětu Pedagogická diagnostika.
Název v anglickém jazyce
Bridges between pedagogical and psychological diagnostics
Popis výsledku anglicky
We perceive the question of borders between pedagogical and psychological diagnostics on the level of scholarly fields mentioned above in this paper. It also observes selected working contexts (diagnostics at school, diagnostics in a counselling centre,diagnostics at work) and on the level of concrete diagnostic tools in work of a pedagogue. The definition of agreement, differences and borders between pedagogical and psychological diagnostics represents a basic starting point for innovation of the subject "Pedagogical diagnostics".
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů