Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00047537" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00047537 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je sledována otázka hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou na úrovni uvedených vědních disciplín, na úrovni vybraných pracovních kontextů (diagnostika ve škole, diagnostika v poradenském zařízení, diagnostika na pracovišti)a na úrovni konkrétních diagnostických nástrojů v práci pedagoga. Vymezení shod, rozdílů a hranic mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou představuje základní východisko pro inovaci předmětu Pedagogická diagnostika.

  • Název v anglickém jazyce

    Bridges between pedagogical and psychological diagnostics

  • Popis výsledku anglicky

    We perceive the question of borders between pedagogical and psychological diagnostics on the level of scholarly fields mentioned above in this paper. It also observes selected working contexts (diagnostics at school, diagnostics in a counselling centre,diagnostics at work) and on the level of concrete diagnostic tools in work of a pedagogue. The definition of agreement, differences and borders between pedagogical and psychological diagnostics represents a basic starting point for innovation of the subject "Pedagogical diagnostics".

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů