Komunikace a kultura vyučování matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F67985840%3A_____%2F07%3A00312260" target="_blank" >RIV/67985840:_____/07:00312260 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace a kultura vyučování matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola v kolektivní monografii je věnována problematice komunikace v matematickém vzdělávání. Pojednává o pedagogické komunikaci, psychologii komunikace, sémiotice, reprezentaci a jejich transformacích, komunikační kompetenci, jazyku matematiky, diagnostice úrovně porozumění.
Název v anglickém jazyce
Communications and mathematics classroom culture
Popis výsledku anglicky
The chapter of the collective monograph concerns problems of communication in mathematics education. It deals with pedagogical communication, psychology of communication, semiotics, representation and its transformations, communication competence, mathematical language, diagnostic of the level of understanding.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cesty zdokonalování kultury vyučování matematice
ISBN
978-80-7394-052-2
Počet stran výsledku
29
Strana od-do
—
Počet stran knihy
220
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—