Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hledání teorie učení pro pracoviště

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00048837" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00048837 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hledání teorie učení pro pracoviště

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje teoretickou analýzu tématu "učení pro pracoviště". K vyjasnění konceptu učení pro pracoviště je třeba zodpovědět teoretické otázky, především tu nejzásadnější: Existuje teorie učení pro pracoviště? Nebo - s přihlédnutím k multiparadigmatickému charakteru sociálních věd a v jejich rámci i věd pedagogických - lépe řečeno s užitím plurálu: Existují teorie učení pro pracoviště? Jde o teorii pedagogickou/andragogickou? Pojmenování teorie nebo teorií učení pro pracoviště, zvláště pedagogické/andragogické je cílem příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    In search of the theory of workplace learning

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the reader with theoretical analysis on the topic of workplace learning. To clarify the concept of workplace learning consistently, theoretical questions of workplace learning need to be resolved, for example one fundamental question needs to be asked and answered: Is there an existing theory of workplace learning? Or - regarding the multi-paradigmatical nature of the social sciences and within these the educational sciences - even better said by using the plural: Are there theories of workplace learning? And does workplace learning have its pedagogical/andragogic theory? Naming the theory or theories of workplace learning, especially the pedagogic/andragogic is the aim of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICOLLE 2010 : Sborník z mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-7302-154-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku