Málotřídní školy v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00049244" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00049244 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Málotřídní školy v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie Málotřídní školy v ČR analyzuje vnější faktory působící na existenci a rozvoj málotřídních škol (především faktory politické, demografické a sociální), následně také vnitřní faktory spočívající především v řízení a organizaci těchto škol. Textpublikace vznikl s využitím analýzy dokumentů české vzdělávací politiky ovlivňující chod málotřídních škol (z období 2000-2006, které je dobou velkých legislativních, ale i koncepčních změn v českém základním školství, což mělo vliv i na současnou podobu sítě málotřídních škol) a dále z výsledků reprezentativního dotazníkového šetření.
Název v anglickém jazyce
Small schools with composite classes in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Small schools with composite classes in the context of the Czech system of education. The book analyses educational policy and presents contemporary situation of small schools with composite classes. The book also includes results of representative survey on the topic.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0806" target="_blank" >GA406/07/0806: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-204-8
Počet stran knihy
197
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—