Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ke vztahu kultury školy a individuálního a organizačního učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00049306" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00049306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ke vztahu kultury školy a individuálního a organizačního učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tomto příspěvku se snažíme rozkrýt a popsat rozmanitost vztahů mezi kulturou školy a dvěma typy záměrného učení: mezi tzv. individuálním učení a organizačním učením. Zaměřujeme se přitom na tři možné varianty vztahu mezi kulturou školy a procesy učení.Nejdříve se věnujeme tomu, jak kultura školy ovlivňuje každý z uvedených procesů. Poté popisujeme procesy učení jako znak vybraných typů kultury školy a nakonec zmiňujeme organizační učení jako proces změny či rozvoje kultury školy.

  • Název v anglickém jazyce

    On the relation between school culture and the individual and organizational learning

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution strives to uncover and describe the variety of relations between school culture and two types of intentional learning, the individual and the organizational. Three possible options of the relations between school culture and the processes of learning are focused on. First, how school culture affects each of the mentioned processes is studied. Then the learning processes are described as symptoms of selected school culture types, followed by some remarks on the organizational learning as a process of change and/or development of school culture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociálnopedagogické štúdie

  • ISBN

    978-80-223-2961-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislavě

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku