Muzejní pedagog
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00054820" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00054820 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Muzejní pedagog
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se věnuje na pozadí historického vývoje v českém i mezinárodním kontextu nejen vymezení profese muzejního pedagoga, ale současně upozorňuje na dosud přetrvávající terminologické i formální problémy, které u nás práci muzejních pedagogů provázejí. Ke zkvalitnění muzejněpedagogických služeb i ke zvýšení prestiže muzejních pedagogů by měl přispět rozvoj jejich formálního i dalšího vzdělávání, jehož analýza tvoří podstatnou část této kapitoly.
Název v anglickém jazyce
Museum pedagogue
Popis výsledku anglicky
The chapter is devoted not oly to the description of the profession, but also focuses on the perennial terminological and formal problems accompanying the profession of museum pedagogues. The development of their formal and further education should contribute to the improvement of museum pedagogy services and a boom of their prestige. An analyses of the education of museum pedagogues is a substantial part of this chapter.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Muzejní pedagogika : Metodologické a didaktické aspekty muzejní edukace
ISBN
978-80-7315-207-9
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
141-166
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—