We and Brands: looking for identity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00056062" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00056062 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
ruština
Název v původním jazyce
My i brendy: poiski identichnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Neobhodimost konstruirovaniya osoboj personalnoj identichnosti prodiktovana diskursom potrebleniya. Zachastuju v kapsulu personalnoj informacii vkladyvajutsya simulyakry, takie kak brend, chto tranformiruet identichnost v simulyaciu identichnosti.
Název v anglickém jazyce
We and Brands: looking for identity
Popis výsledku anglicky
The need of building a unique identity appears in the frame of the consumption discourse. It may consist simulacra, for example brands, which transforms identity into simulation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Diversity and Identity: Humanistic Foundations of World Heritage and Multicultural Development
ISBN
978-5-88293-266-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
372-376
Název nakladatele
Vek #21
Místo vydání
Samara
Místo konání akce
2009
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—