Žákovský podíl na komunikaci ve školní třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049720" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00049720 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žákovský podíl na komunikaci ve školní třídě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje, jakým způsobem se žáci druhého stupně základní školy podílejí na komunikaci ve školní třídě. Primárně se přitom zabývá těmi mechanismy, v nichž žáci dodržují tzv. I-R-F strukturu, tzn. že vstupují do komunikace formou replik, v nichž reagují na iniciaci učitele. V rámci žákovských odpovědí je pak pozornost věnována opakujícím se mechanismům, které žáci uplatňují ve snaze o správné zodpovězení položené otázky.
Název v anglickém jazyce
Pupils´Reply Acts in Educational Communication
Popis výsledku anglicky
Příspěvek prezentuje, jakým způsobem se žáci druhého stupně základní školy podílejí na komunikaci ve školní třídě. Primárně se přitom zabývá těmi mechanismy, v nichž žáci dodržují tzv. I-R-F strukturu, tzn. že vstupují do komunikace formou replik, v nichž reagují na iniciaci učitele. V rámci žákovských odpovědí je pak pozornost věnována opakujícím se mechanismům, které žáci uplatňují ve snaze o správné zodpovězení položené otázky.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0752" target="_blank" >GA406/09/0752: Komunikace ve školní třídě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů