Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT as a Component of Educational Environment in the Tertiary Education: Students? Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049865" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00049865 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ICT as a Component of Educational Environment in the Tertiary Education: Students? Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents the first results of research, which examine the student perspective on the use of ICT in connection with the course of their studies. The study focuses primarily on social and pedagogical aspects of ICT. In this context, it was confirmed that ICT can not be seen as something that stands outside the general educational environment, but we need to think about the device in the context of general and specific, that are tied to a particular institution. The research seeks to uncover these connections for the Philosophical Faculty of Masaryk University and to describe the sight of students in tertiary education in total educational environment, which is defined as space which is managing the learning process.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT as a Component of Educational Environment in the Tertiary Education: Students? Approach

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the first results of research, which examine the student perspective on the use of ICT in connection with the course of their studies. The study focuses primarily on social and pedagogical aspects of ICT. In this context, it was confirmed that ICT can not be seen as something that stands outside the general educational environment, but we need to think about the device in the context of general and specific, that are tied to a particular institution. The research seeks to uncover these connections for the Philosophical Faculty of Masaryk University and to describe the sight of students in tertiary education in total educational environment, which is defined as space which is managing the learning process.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů